Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън ще имат съвсем малки новости за Италия, заяви Сам Майкъл

Макларън ще имат съвсем малки новости за Италия, заяви Сам Майкъл

55
0
Мартин Уитмарш,Сам Майкъл

Макларън ще имат някои съвсем малки новости за предстоящата Гран при на Италия, заяви спортният директор на тима Сам Майкъл. Следващото голямо обновление на болида МР4-28 би трябвало да е за Сингапур.

Отборът от Уокинг има особено труден сезон през 2013 г. Екипът не успява да настрои автомобила, а най-добрият резултат – след 11 проведени надпревари – остава петото място на Дженсън Бътън от Гран при на Китай. Все пак новостите, въведени на Хунгароринг и Спа-Франкоршамп, подобриха темпото на колата, въпреки че това не се отрази на крайния резултатът – англичанинът остана шести на белгийската писта.

Ще има някои нови неща, тъй като Монца е напълно различна писта. Там се постига най-високата максимална скорост, има нови предно и задно крила – само за това трасе. Ще пипнем и някои други неща по предната част на болида, за да пасне повече на конфигурацията – обясни Майкъл пред Скай Спортс. – Хората ни обаче ще гледат да доставят следващите нови неща за Сингапур, където се изисква високо аеропритискане. Монца ще е като междинно състезание. И в Будапеща, и на Спа имахме добра скорост. Но все още не сме в желаната от нас позиция. Искаме да печелим състезания, но понастоящем не сме в състояние да го сторим, тъй като автомобилът не е достатъчно бърз.

Майкъл допълни, че въпреки трудностите се забелязва очевиден прогрес и продължи:

Голяма част от развитието е с поглед към 2014 г. Така че всичко ново, което ще има по тазгодишния болид, ще ни помага да разбираме повече колата за догодина.

Макларън успяха най-накрая да изпреварят Форс Индия в класирането при конструкторите след Гран при на Белгия. В момента тимът е пети с 65 точки – само 4 повече от тези на отбора от Силвърстоун.

Шефът на Макларън Мартин Уитмарш пък обясни, че тимът е направил твърде много неща, отклоняващи МР4-28 от колата, която бе най-бърза в F1 преди девет-десет месеца.

Бяхме агресивни по отношение височината на носа, конфигурацията на предното окачване, конструкцията на задното окачване, куп допълнителни елементи, изпускателната система. Ние сме отбор и по принцип аз поемам вината (в подобни случаи) – това ми е работата. Не е в стила ми да посочвам отделни хора за нещо, което се е объркало. Щастлив съм да посочвам имена, когато постигаме успехи и им давам възможност да се качат на подиума. Но при положение като настоящото работата ми е да поема отговорност – заяви Уитмарш пред formula1.com.