Макларън се появи за първите тестове на пистата Херес изцяло в сребърно и без основен спонсор. Едва три са пък сегашните спонсори на отбора, който продължава да се бори с Лотус за привличането на голяма компания. Дори и сделката да пропадне обаче в Уокинг не изглеждат много притеснени за финансовото си бъдеще. Защото според договора с Хонда в хазната на отбора ще влязат €100 млн.
Едва ли скоро някои е виждал колата на отбора толкова постно облепена от към спонсори. В Испания ясно различими бяха логата на дългогодишните партньори от Mobil, SAP и Boss (плюс малките на Hilton, Johnnie Walker и AkzoNobel). На задното крило, на капака на двигателя и на кутиите на радиаторите обаче с големи букви бе изписано единствено МР4-29.
Говори се, че тези места са запазени Sony Playstation. Слуховете обаче споменават, че за същия спонсор се бори и Лотус. Вероятно екипът от Енстън е готов на по-малко пари, но в същото време обещава и по-интересна рекламна стратегия.
Макларън като традиционно силен екип продава своята рекламна площ за сериозни пари. Така Vodafone платиха на отбора от Уокинг €60 млн.
Увереността на Рон Денис и компания при преговорите обаче идвала от гарантираните от Хонда приходи. Говори се, че от следващата година, когато японците се завръщат във Формула 1, те ще плащат по €100 млн. годишно. Тези пари са разделени по следния начин: двигателите за отбора ще са гратис, Хонда ще участва в заплащането на пилотите и освен това ще дава по €50 млн. кеш. Говори се, че част от договорените пари са още за този сезон.
Все още не е ясно, дали китайските инвеститори са вече в екипа и дали бахрейнците са продали както бе планирано своя дял.