С необичайната гледка на развълнувания Рон Денис приключи официалното откриване на новия дом на Макларън за европейските стартове от световния шампионат на Формула 1 – така нареченият Brand Centre, който замести досегашния Комуникационен център на тима.
Денис се възползва от случая и в началото на кратката си презентация още веднъж заяви категорично, че Макларън няма никакво участие в скандала с Ферари и че екипът му не е използвал чужда интелектуална собственост в настоящия си болид. След това англичанинът вече представи новата “къща” на Макларън на пистата. Проектът е дело на трите марки, присъстващи в името на отбора – Водафон Макларън Мерцедес.
– Когато аз започнах да работя във Формула 1, Бет Хил правеше сандвичи някъде в задната част на камиона. След това постепенно всичко започна да става все по-голямо, особено камионите – върна се назад във времето англичанинът. – Този център е построен, за да се прави бизнес тук. Миналата година подписахме споразумението си с Бърни (Еклестън – б.а.) за структурата. Това, което виждате, е бизнес инструмент, а не фриволна сграда. Защото спортът във Формула 1, както често сме казвали, е от старта до карирания флаг. Останалото е бизнес.
Съоръжението е три етажа с медиа зала, отделни стаи за пилотите, 20 офиса и т.н. Предшественикът му – Комуникационният център – бе истинска революция за времето си: той дебютира в Гран при на Сан Марино през 2002 г.