Техническият директор на Макларън Пади Лоу е получил предложение от екипа за увеличение на заплатата му, което да го убеди на остане в Уокинг вместо да преминава в Мерцедес. Новината за това, че най-новият началник в Бракли Тото Волф се опитва да привлече инженера, разбуни духовете и доведе до редица слухове. Според спекулациите Мерцедес ще преструктурират изцяло ръководството на отбора и ще изключат от него Рос Браун и Ник Фрай.
От Макларън отказаха коментар по въпроса дали техническият им директор е на път да напусне. Днес обаче от няколко страни се появи информация, че в Уокинг може би обмислят вариант да повишат възнаграждението на Лоу в опит да го задържат – по същия начин, по който го сториха, когато конструкторът Ейдриан Нюи опита да напусне, за да отиде в Ягуар през 90-те години на ХХ век. За историята на трансферите на Нюи ви разказахме подробно в брой 154 на списание ClubS1.
Според публикация в британския Дейли Мейл Рон Денис отново е извадил чековата книжка и е предложил повече пари на техническия директор, тъй като в Макларън ценят много високо работата му. Според информацията това е направено така, че да не нарушава твърде много финансовата структура на компанията и се твърди, че Лоу не е взел решение до редакционното приключване на броя (вторник късно вечерта).
В същото време Тото Волф заяви, че подкрепя Рос Браун и очаква той да остане в Бракли дълго време. Според други източници англичанинът вече е дал индикации, че може да подаде оставка. За Ник Фрай не се чу нищо до момента освен, че неговата роля се преосмисляла от Мерцедес.
Отиването на Волф в Бракли, слуховете за привличане на Пади Лоу, напускането на Тимо Глок от екипа на Маруся, финансовите проблеми на Форс Индия (които могат да доведат до смяна собствеността на отбора) и скорошното тайно посещение на шефа на Ред Бул в F1 Кристиан Хорнер в базата на Ферари в Маранело се случват броени седмици преди началото на зимните тестове.