Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън очакват протести от съперници заради иновативен дизайн на MP4-27

Макларън очакват протести от съперници заради иновативен дизайн на MP4-27

43
0
бокс,Макларън,пит

Протести от съперници очакват в Макларън заради дизайна на новия си болид за 2012 г. МР4-27. Управляващият директор на Макларън Аплайд Текнолъджис Джеф Макграт разкри пред autosport.com, че някои от иновативните решения на инженерите най-вероятно ще предизвикат реакция от други отбори и тимът от Уокинг се е подготвил да се защитава.

Определени иновации ще са видими с просто око и ще ги забележите, когато излезе колата – заяви Макграт.

През последните години Макларън изостават в началото на сезона (особено от Ред Бул) и се налага изразходване на ресурси и време за наваксване на скорост. Макграт обясни обаче, че отборът е най-бърз в настигането на съперниците.

Инженерите няма да са наясно дали са се справили, докато не отидем на първия тест на Херес – каза още той.

Твърди се, че в Макларън са решили да се съсредоточат конкретно върху подобряването на скоростта си в една бърза обиколка. През 2011 г. доминацията на Ред Бул в квалификациите бе убийствена: Себастиан Фетел взе 15 полпозишъна, Марк Уебър – 3 и единствено Люис Хамилтън наруши хегемонията в Корея, където се нареди пръв на стартовата решетка. Контролът върху надпревара от челна позиция е по-лек, отколкото ако си назад в колоната и явно сребърните се надяват извеждането на пилотите им по-напред на грида да помогне за подобряване на представянето в състезанията.

Анализите в Уокинг са показали, че в края на 2011 г. скоростта на МР4-26 е била по-добра спрямо RB7, въпреки което Хамилтън и Дженсън Бътън изоставаха в сравнение с Фетел. Според Макграт това се дължи на умението на двукратния световен шампион да извлече повече от автомобила си, отколкото съперниците му.

Представянето на новата кола на Макларън е утре (1 февруари), а повече подробности за подготовката на отбора за сезон 2012 г. може да намерите в новия брой на списание ClubS1 (146), който вече е на пазара.

Броени часове след публикуването на новината обаче, тя изчезна от сайта autosport.com.