Макларън и Жилет разширяват сътрудничеството си, обявиха официално днес двете компании.
Тимът от Формула 1 все още е без основен спонсор. Жилет обаче не заема тази позиция, а ще работи с екипа от Уокинг в по-сериозно партньорство.
Гран при тимът и водещият в областта на мъжката козметика и продукти бранд ще осъществят заедно иновативна маркетингова кампания. Сътрудничеството им покрива Европа, Близкия Изток и Африка, а посланието им ще акцентира върху това как и двете компании достигат и предизвикват лимитите на технологиите.
– Много е вълнуващо да обявим новото партньорство на Макларън и Жилет – заяви рейсинг директорът на тима Ерик Булие. – Жилет е синоним на прецизност и иновация – ценности, които са скъпи и на Макларън в преследването на максимално добро представяне. Фактът, че глобален бранд като Жилен избра да работи с нас, е и доказателство за силата на марката ни и способността ни да достигаме милиони фенове по цял свят.
Вицепрезидентът на Жилет Европа, Близък изток и Африка Хосам Ашур каза от своя страна, че споделените от двете компании ценности са в основата на разширеното сътрудничество.
Макларън започнаха сезон 2014 г. без основен спонсор. Оттеглянето на Водафон бе обявено в началото на 2013-та, като тогава бе добавено, че новият главен партньор на отбора ще бъде оповестен в началото на декември м.г. Това така и не се случи. Управляващият директор на Макларън Джонатан Нийл бе категоричен, че оперативният бюджет на тима от Уокинг е повече от достатъчен. От отбора не посочиха конкретни числа, но се смята, че разполагат с 230 милиона евро за тази година – при 425 млн. за Ред Бул, 410 млн. за Ферари и 300 млн. за Мерцедес.