Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън доволни от подобрението във времената си в края на квалификацията

Макларън доволни от подобрението във времената си в края на квалификацията

20
0
Люис Хамилтън,Макларън

Люис Хамилтън ще се е на първа редица, а Дженсън Бътън е трети на стартовата решетка за Гран при на Унгария. Двамата бяха изпреварени единствено от Себастиан Фетел (Ред Бул) в днешната квалификация, но това не помрачи настроението и надеждата им утре да се борят за победа.

От известно време се озовавам на първа редица, което ми позволява да имам чист поглед върху старта – ведро коментира Хамилтън. – Точно от тази страна на грида обаче сигурно аз ще съм първият, който ще пробва колко точно сцепление има трасето! В Q1 и Q2 вървяхме наистина добре, но знаехме, че въпреки всичко ще е много, много трудно да спечелим полпозишъна. Ред Бул са подобрили скоростта си спрямо вчера, но класиране в челото и за мен, и за Дженсън е страхотно постижение. В последния тур свалих две десети и половина от секундата в първия сектор, но бе прекалено трудно да ги задържа в оставащата част от обиколката. Освен това отворих прекалено девети завой и загубих може би половин десета или нещо такова, така че на финала вече нямах аванс. В крайна сметка съперниците свършиха по-добре работата си – допълни той.

Болидите МР4-26 имат някои нови неща, но не особено големи: нов дефлектор, обновена изпускателна система, експериментално задно крило (което не е било предназначено за използване този уикенд), обясни Мартин Уитмарш. Шефът на тима заяви, че никой не очаква те да направят колата с две секунди по-бърза, но лека полека подобряват скоростта й. Останалите подобрения обаче не назова, макар да уточни, че общият брой е осем за Унгария. Те обаче явно имат благотворно влияние, тъй като Бътън в частност се чувства далеч по-удобно в болида си спрямо предишния уикенд в Германия.

Третото място е хубава стартова позиция. Съгласен съм, че полпозишънът е по-добър вариант, но не се оплаквам. Направихме някои наистина правилни промени в реглажите снощи, по време на квалификацията също побутнахме някои неща и в крайна сметка се получи в последния бърз тур. Мисля, че бях по-бърз с около 0,5 сек в него, тъй като допреди това имах грижи с предната част. Иначе подходът ми няма да се промени, тъй като след старта всички искат да са първи в първия завой – обясни Дженсън.