Кевин Магнусен разкри, че е бил дисквалифициран от Гран при на САЩ заради използването само на 0.1 кг повече гориво от разрешените 105 кг. за цялото състезание.
Пилотът на Хаас завърши на 9-а позиция, но след финала загуби 4-те си точки. Това остави американският тим на цели 22 т. от Рено в битката за 4-ото място при конструкторите.
„Колата ми беше много добра, имахме добро темпо и можех да поставя под напрежение пилотите на Форс Индия, каза датчанинът след финала. – Изпреварих Перес точно след питстопа ми и бях по-бърз от Окон, но трябваше да пестя гориво и не можех да го атакувам. Разочароващо е, че трябва да пестим бензин и да не можем да атакуваме.“
Спортният директор на тима Гюнтер Щайнер призна, че е отговорност на тима да контролира количеството изразходвано гориво, но не е съгласен с правилото за ограниченията в състезанието.
„Надявам се следващата година, разполагайки със 110 кг, ситуацията да се промени, каза Щайнер. – Но променяме друго правило и поставяме голямо предно крило и може би положението ще бъде същото. В момента не се получава добро шоу в състезанията.“
Другият пилот на Хаас Ромен Грожан удари Шарл Льоклер още в началото на състезанието и отпадна, като освен това получи 3 места санкция в решетката за следващия кръг за Гран при на Мексико и 1 наказателна точка към състезателния си лиценз.
„Направих добър старт и се борих с Шарл и Естебан за по-предна позиция, обясни Ромен. – Стигнах до завой 12 и натиснах спирачките по-рано, защото бях зад тях. Не искам да поемем голям риск, но се озовах в мръсната въздушна струя и не можех да спра колата. Опитах се да избегна контакта, но ударих Шарл, който се опитваше да излезе добре от завоя. Съжалявам за него.“