Константин Маршавелов от екипа на КА2-Рейсинг с Мицубиши Лансър Ево 10 и Иван Влъчков с Хонда Сивик станаха шампиони в своите серии Макси и Туринг след победи на писта Бургас, 4-и кръг от националния шампионат на Затворен маршрут.
Маршавелов потегли от полпозишън и поведе, следван от Камбуров, който направи отличен старт от 4-а позиция. Маршавелов бе изпреварен за кратко от Васко Въжаров с Опел Астра. Последният обаче изпусна втория обратен завой и позволи на отлично тръгналият от 4-а позиция Пламен Камбуров и Маршавелов да го изпреварят, като Пламен излезе начело.
На третия обратен завой Въжаров опита с атака от външната страна и по-късно спиране да излезе на второто място пред Косьо, но не успя. Малко след това обаче Александър Кръстев и Въжаров излетяха от трасето и надпреварата бе спряна.
След подновяването поведе Камбуров пред Маршавелов. Пламен и Косьо водиха здрава битка, но 3 обиколки преди финала Камбуров изпуши след повреда в мотора и той отпадна. Така кръг преди края Маршавелов има 32 точки аванс пред Камбуров и е шампион.
Това е трета титла за Маршавелов след спечелените през 2013 и 2014 г. „Получи се хубаво и интересно състезание. Щастлив съм, че успях да победя и да спечеля титлата“, бе краткият коментар на Константин след състезанието.
„Движех се първи, когато получих вибрации в колата, които най-вероятно са причинени от вчерашния удар. От вибрациите, един от маркучите на масления радиатор се е откачил и се наложи да спра на пистата, сподели Камбуров след състезанието. – Все пак ще изчакаме и Националният спортен трибунал да вземе решение по казуса от вчера, защото колата ми беше тотално опропастена след удара.“
В Туринг Влъчков поведе от полпозишън, а потеглящият от втора позиция Станислав Паришков с Опел Кадет счупи скоростна кутия при опит да превключи на втора предавка. Идващия зад него Стоян Апостолов с Хонда Сивик се опита да го избегне, но в този момент се удари с Петър Бакалов. И тримата отпаднаха от състезанието, което даде шанс на Иван да контролира състезанието.
След повторния старт Влъчков поведе и до финала натрупа 34.67 сек пред втория Росен Русев с Хонда Сивик, като направи и най-бързата обиколка – 1:20.33 мин. Трети се нареди Боян Стоянов с Рено Меган.
В серия Спорт първи стана Ерменко Ерменков със Ситроен Саксо. Той води люта битка с Искрен Веселинов с Хонда Сивик, като успя да го задържи зад себе си. Трети завърши Александър Димитров.
Във възродената серия на Купа Лада първи стана стартиралият от полпозишън Слави Рупчев от Елена Тийм с Лада 2105. Втори на над 35 сек завърши Огнян Патенов, а трети Гинчо Пачев.