Марио Илиен ще помага на Рено за подобряване задвижващата система на френската компания.
Според различни информации разликата в мощността на агрегатите, използвани от Ред Бул, Торо Росо и Лотус, е между 40 и 60 к.с. След края на настоящия сезон правилата позволяват смяна на 48% от компонентите в системата, като Илиен ще работи с екипа на Рено Спорт F1 по подобряването й.
Илиен създава заедно с Пол Морган Илмор Енджиниъринг през 1984 г. През 1989 г. компанията започва да работи с Мерцедес по двигател за Формула 1. Най-големите успехи са постигнати с Макларън, с които започва работа през 1995 г.
Пол Морган загива при самолетна катастрофа през 2001 г. След това Мерцедес увеличава дела си в Илмор на 55%, преименувайки компанията на Мерцедес-Илмор. Даймлер купува останалата част от фирмата през 2005 г. Илиен запазва отдела специални проекти и от 2012 г. работи с Шевроле по 2,2 л V6 турбомотор за Индикар. С негови агрегати печелят титлата Скот Диксън (през 2013 г.) и Уил Пауър (2014). Опитът от работата по тези мотори ще е от полза при справянето с трудностите, изпитвани от Рено с техния турбо V6 1,6 л.