Минаването през високите бордюри на завой 1 в края на първата част на квалификацията не е причината за загубата на хидравлично налягане в колата на Хамилтън. Това заяви Люис след ранното си отпадане от сесията.
Той ще стартира едва 14-и, но ако се наложи смяна на трансмисията, той може да се озове 5 места по-назад. След като загуби налягане, британецът остана блокиран на 4-а предавка, след което спря и започна да бута колата..
„Мисля, че повредата дойде преди минаването през бордюрите, заяви Хамилтън. – Определено е тежко. Но тези неща се случват и всичко, което можеш да направиш, е да събереш мислите си, да премахнеш негативната енергия и да се опиташ да направиш най-доброто на следващия ден.
Ще дам всичко, което мога и ще видим колко напред мога да стигна. Но няма да бъде като на Силвърстоун (където Люис завърши 2-и, след като изостана последен). Това е едно от най-трудните трасета за изпреварване.“
Първоначално спортният директор на Мерцедес Тото Волф предположи, че именно минаването през бордюрите е причинили хидравличния проблем. Той обаче не се нае с окончателно становище, като обясни, че колата трябва да се провери, пред да стане ясна истинската причина.
По-късно от Мерцедес излязоха с официално съобщение, че грешката на Хамилтън и минаването през неравностите и бордюрите на завой 1 не са причинили проблема в хидравликата. Той е възникнал преди това и е довел до повреда в серво управлението.
Qualifying heartbreak for Hamilton 💔
The defending champion tried everything to get his car back to the pits, but he will start the #GermanGP from 14th on the grid pic.twitter.com/9aebWvbn7q
— Formula 1 (@F1) July 21, 2018