По-малките отбори във Формула 1 се надяват да получат помощ от новите собственици на спорта, което да им даде шанс да се конкурират по-успешно с водещите тимове.
Американската компания Liberty Media обяви вчера, че ще купи акциите на Ф1, като сделката ще бъде на обща стойност 8 милиарда долара. Първоначално тя ще изкупи дял от 18,7% от компанията майка на Формула 1 – Делта Топко, като постепенно ще придобие всичките 100%.
„Философията на собствениците на американските спортове е отборите да бъдат възможно най-равностойни и да се получават оспорвани двубои, коментира заместник-шефът на Форс Индия Боб Фърнли.
– Надявам се, че тази американска компания има добри познания в областта на спорта и това ще помогне да създадем едно по-равнопоставено ниво между отборите на пистата.“