Бърни Екълстоун настоява, че опциите за промяна на задвижващите системи във Формула 1 остават отворени, въпреки твърдението на Тото Волф, че производителите на агрегати искат да запазят настоящите V6 турбо двигатели.
Управляващият търговските права на F1 поиска наскоро връщане към V8, но с 1000 к.с. Според него това е вариант за драстично намаляване на разходите. След това обаче Волф коментира, че производителите не искат да променят сегашната схема, но могат да работят по увеличаване на мощността.
„(Развитието на ситуацията) зависи от това какво ще направим. Тото много говори, но не действа, ако разбирате какво искам да кажа. Няма смисъл да прави изявления от типа на: „Това и това бихме желали да сторим”. Те са само един отбор. Никога не съм искал да се връщаме към V8. Желанието ми бе да се направи един двигател за F1, който да струва, да речем, 10% от харчените от производителите средства. Ще е по различна регулация и ще е по-евтин. Ако компаниите решат, че това е нещо добро – хубаво. А ако искат да доставят сегашните мотори на реалистична цена на отборите – пак хубаво”, заяви Екълстоун.
Според него не би имало проблем два различни типа агрегати да се състезават в шампионата: „В предишни години използвахме и турбо, и атмосферни двигатели. Възможно е да се направи. Така или иначе всички не могат да са щастливи едновременно. В момента се провежда чудесен проект за изследване и развитие, който се подкрепя от плащащите отбори. Този двигател няма да бъде използван никога в който и да е автомобил или яхта, или каквото и да е. Не е конструиран за такива цели. Правилата бяха публикувани, инженерите ги проучиха и заявиха, че това могат да направят. Свършиха страхотна работа, но трябва да е по-евтино.”