Малко преди Ford да продаде престижната си марка на група фирми около прочутия шеф на Продрайв Дейвид Ричардс, Aston създаде този последен супермодел.
Досегашният шеф на компанията Улрих Бец го определя като “чиста спортна кола за удоволствие” и тя наистина е такава. Автомобилът е с дължина 4,38 м и има перфектни пропорции, носи стила на марката, но е от XXI век. Технологиите са на отлично ниво, а вътрешният обем – най-големият в класа.
Салонът е изцяло кожен с електрически регулировки на седалките, климатроник, типичните защитни скоби и защитни въздушни възглавници отпред и отстрани.
Двигателят е V8 4,3 литра с 380 к.с. и 410 Nm въртящ момент. Задвижващи са задните колела, със специфични блокировки на диференциала.
Динамиката е впечатляваща. От 0 до 100 км/ч колата ускорява за 5 сек. Максималната скорост е 280 км/ч. Скоросните кутии са 2 по избор – 6-степенна механична и ултрабърза автоматизирана със смяна от планки на валана. Моделът бе предвиден да стартира на пазара през второто тримесечие на 2007 г. със стартова цена от 91 000 британски паунда.