Екипът на Лотус взе още един подиум в Канада, но победата все още се изплъзва и на Кими Райконен, и на Ромейн Грожан. И докато болидът Е20 все още има страхотно състезателно темпо, то в квалификациите нещата не винаги се получават.
– Често сме невероятно бързи с по-твърдите гуми в квалификациите,но не чак толкова с по-мекия вариант – призна и техническият директор на тима Джеймс Алисън. – Върху този проблем работихме напоследък. В колоната ясно се виждат автомобилите, които са бързи в събота и не толкова в неделя, както и обратното. Нашият вариант не е твърде лош и предпочитаме ситуацията такава, а не в другата версия. Но ако искаме да спечелим състезание, трябва да подобрим и квалификационните си представяния. Няма да отнеме много, нужен е малък напредък, за да се борим за предните позиции.
И Алисън очаква горещото време и по-грубият асфалт на трасето във Валенсия да подпомогнат тима. Разликата спрямо Монреал няма да е голяма според него, а и трябва да се има предвид еволюцията на трасето през уикенда – пистата е върху улиците около пристанището на града.
– Трудно е да се предвижда каквото и да е, но честно казано, не вярвам, че в което и да е състезание досега не сме имали възможност да стигнем до подиума. Да се надяваме и във Валенсия да е същото – допълни Алисън.