Целта на отбора на Лотус за предстоящата Гран при на Сингапур е класиране на подиума. Екипът от Енстън очаква представянето на автомобила на Марина Бей да е по-добро с пакета за високо ниво на аеропритискане.
В последните две състезания на Спа и Монца (пистите, изискващи най-ниско притискане в календара) отборът на Лотус записа едва 8 точки. Заради проблем със спирачките Кими Райконен не завърши в Белгия, а в Италия финишира на 11-то място след удар със Серхио Перес на старта. Ромейн Грожан пък бе 8-ми на Спа и Монца.
– Връщаме се към конфигурация за високо притискане. Някои от подобренията на предното крило за последните трасета, изискващи ниско притискане, вече са премахнати. Като изключим това, (ни предстои) обичайната работа с пакет, за който знаем, че работи добре от представянето ни в Германия и Унгария (Райконен завърши втори и в двете състезания, а Грожан бе трети в Германия, б.а.). Нямахме най-добрия уикенд на Спа и Монца, така че очакваме с нетърпение завръщането на пистите, изискващи високо ниво на притискане. Целта е да се върнем на подиума – коментира шефът операции на пистата в Лотус Алан Перман.
Кими Райконен също сподели, че целта му е да се качи на почетната стълбица и каза, че очаква E21 да е по-конкурентоспособен в Сингапур в сравнение с последните две надпревари. Той обясни, че идеята за нощно състезание и самата писта му допадат.
– Състезанието в Монако не беше толкова добро за нас, но няма причина, поради която да имаме трудности в Сингапур. Като на всяка друга улична писта е много трудно да се изпреварва, така че започвайки състезанието от възможно най-предна позиция, е важно, за да запишеш добър резултат в неделя. Всички ще имат новости за това състезание и трябва да видим каква ще е разликата. Ние трябва да вземем максималното от пакета ни и да работим в посока постигане на най-добрия баланс. Ако свършим всичко както трябва, не би трябвало да имаме проблеми – допълни финландецът.
Съотборникът му Ромейн Грожан пък обясни, че на трасето в Сингапур е трудно да се намери необходимото сцепление и пистата е физически натоварваща за пилотите заради неравностите и конфигурацията й, като той също очаква добро представяне на автомобила му на 5,073-километровото трасе.