Две изключително популярни компании се обединиха в начинание, което вече е изключително успешно: новата игра на Angry Birds, създадена съвместно с Lucasfilm и техните Star Wars бе представена преди ден, а вече е най-сваляното приложение в интернет. Сега Angry Birds Star Wars влизат и в света на Формула 1 заедно с тима на Лотус. Логото на играта ще е върху болидите на тима по време на уикенда в САЩ следващата седмица.
Играта е дело на създателите на Angry Birds Rovio, които този сезон имат сериозно присъствие в падока. Финландската компания е личен спонсор на двамата финландски пилоти в Гран при Кими Райконен и Хейки Ковалайнен (Катерам). Angry Birds Star Wars пък вече бе свален повече от 1 милиард пъти след официалното си представяне вчера!
Като част от промоцията екипът и двете компании организират игра на Фейсбук страницата на играта за периода 12-19 ноември. Голямата награда е тест в симулатора на тима, сред призовете са още подписана реплика на каската на Райконен и т.н.
Главният изпълнителен директор на Лотус F1 Тийм Патрик Луи коментира, че това е нова възможност за екипа да осъществи уникална връзка между феновете на Формула 1, на Angry Birds и легендарната поредица „Междузвездни войни”.
– След победата в Абу Даби определено смятаме, че Силата е с нас! – допълни Луи.