Лотус ще направят известни промени по окачването си за Гран при на Германия. Те са наложени след направено от ФИА пояснение на точка 10.5.2 от техническите правила, поискано от екипа на Макларън.
Отборът от Уокинг отправи въпрос към федерацията относно конструкцията на окачването на Лотус Е21. Никоя от страните не даде коментар. От Лотус все пак споменаха, че изискваните модификации са малки и няма да повлияят сериозно на представянето на колата.
Кими Райконен пък ще се състезава днес с пасивния DRS, по който тимът му работи още от миналата година. Това ще е дебют в надпревара за системата, която в Лотус наричат „Устройството“. Тя бе изпитвана многократно, но досега не бе използвана в старт.
Финландецът бе с девето време в квалификацията, но ще премине с позиция напред заради наказанието на Пол ди Реста (Форс Индия). Той призна, че е очаквал повече от системата:
– Надявах се на по-добро представяне, но да видим какво ще е това в надпреварата. Дано помогне със състезателното темпо. Винаги изискваме повече от нови компоненти. Ако никога не изпитваме нови неща, няма да научим нищо. Според мен със сигурност няма какво толкова да загубим, защото ако не пробваме, няма как да настигнем момчетата пред нас.
Пасивният DRS на Лотус бе тестван за първи път в Германия миналия сезон. Екипът имаше известни трудности да накара системата да работи както трябва, но това явно е преодоляно.