Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Лотус напредват с всеки изминал ден, което е много положително, заяви Малдонадо

Лотус напредват с всеки изминал ден, което е много положително, заяви Малдонадо

30
0
Пастор Малдонадо

Пастор Малдонадо е доволен от поведението на Лотус Е22 и е убеден, че отборът от Енстън ще е конкурентоспособен въпреки забавеното излизане на болида на писта.

Тимът пропусна първия предсезонен тест на пистата Херес, а в Бахрейн направи 111 обиколки. Лотус изкараха много трудна зима, през която се опитваха да си осигурят бюджет за сезона. Отборът разчита на спонсорските пари от Пастор Малдонадо, след като оповестената сделка с инвеститорите от Куантум така и не се случи. Енстън напуснаха редица служители на високи постове, включително шефа на отбора Ерик Булие, който е назначен на поста рейсинг директор в Макларън.

Въпреки всичко Е22 е факт, участва в предсезонен тест и резултатите са обнадеждаващи. Малдонадо бе в чудесно настроение след двата си дни тестове зад волана на новия болид.

Ставаме все по-добри с всеки изминал ден, което е много положително. Бяхме най-бързия екип със задвижваща система на Рено. Научихме много неща и придобивам все по-голяма увереност в колата. Комуникацията с отбора е чудесна, почти стигнахме желаното ниво. Искахме, разбира се, да направим повече обиколки, но имахме някои проблеми. Важното обаче е, че ги разрешихме и накрая тренировката бе чиста. Така че сме доста доволни – обясни Малдонадо пред Скай Спортс.

Най-доброто време на венецуелеца бе най-силно от тези на болидите със задвижваща система на Рено. В Лотус са почти сигурни, че могат да са водещия екип с двигател и ERS на френския производител в началото на новия сезон.

Бихме могли да сме водещия екип с Рено – заяви техническият директор Ник Честър. – Със сигурност се справихме не лошо в сравнение с останалите екипи, работещи с Рено. В момента можем единствено да се съсредоточим върху себе си и да вършим максимално добра работа. Е22 има сериозен потенциал, който може да бъде отключен. Тепърва ще оптимизираме работата на задвижващата система, а пилотите ще свикват с нея. Все още не сме работили по настройки, откъдето ще има допълнително подобрение на представянето.