Отборът на Лотус ще изпитва редица нови компоненти през уикенда за Гран при на Великобритания.
Сред тях са предно крило, под, аеродинамични елементи, обясни техническият директор на тима Ник Честър.
– Силвърстоун е много различна писта в сравнение с тази в Австрия. Има далеч повече високоскоростни завои, които ще паснат повече на колата ни. Имаме и някои новости – предно крило, под, различни комбинации от аерокомпоненти. Ще изпробваме някои нови настройки и концепции. Мощността е много важна на трасетата в Австрия и Монреал. На Силвърстоун обаче влиянието на задвижващата система не е толкова голямо, а високоскоростните криви означават, че аеропритискането играе по-голяма роля. Стартът е домашен за отбора, така че ще се постараем да направим добро представяне пред хората си и лоялните ни фенове на трибуните – коментира той.
Честър отбеляза, че доста екипи имат проблеми тази година с това да поддържат постоянно поведение на гумите:
– В някои състезания определени отбори и пилоти се справят с това, но още в следващия старт изтървават гумите. Те са едно от предизвикателствата за нас този сезон, като е особено сложно да извлечем максимума от тях. В крайна сметка са особено важни – все пак гумите са в контакт с асфалта. Нашият болид работи добре с медиум и хард, както се видя в Барселона и това ни дава допълнителна увереност за Силвърстоун.
Лотус Е22 има особено много проблеми в нискоростни секции и завои. Честър обясни, че в Енстън са работили много на седемточковия стенд и са постигнали по-добро поведение на колата в тези конкретни секции.
– Сега обръщаме повече внимание на други области като аеродинамика и гуми. Изчистваме проблемите един по един и се надяваме да постигнем сериозен напредък – добави техническият директор на тима.