Себастиен Льоб (Ситроен) води в рали Германия в края на първия ден от деветия кръг на световния шампионат. Авансът му е 20,4 сек пред Петер Солберг и 29,4 сек пред Яри-Мати Латвала.
– Доволен съм – начело сме и това е прекрасно, а и успяхме да отворим добра разлика – коментира шампионът, който в Мителмозел 2 имаше известни грижи с мръсотия и прахоляк по пътя. – Не е лесно и натискам здраво, защото с тукашните променливи метеорологични условия човек никога не знае какво може да стане.
Солберг бе доволен от представянето си днес, въпреки че следобед губеше време във всички етапи спрямо французина, а и в сравнение със съекипника си. Форд-ът му бе с чудесно поведение и норвежецът отбеляза, че само трябва да остане спокоен.
Съекипникът му Латвала с втората Фиеста RS WRC нямаше шанс да си поеме дъх. Промените в настройките, направени по време на обедни сервиз, бяха успешни и темпото му се подобри значително, след като сутринта окачването бе прекалено меко. Финландецът взе четвъртата отсечка (Мителмозел 2), но на два пъти трудно удържа колата и реши да внимава повече.
– Може би обаче намалих прекалено и загубих твърде много време в Мозелланд 2. Изглежда бях прекалено внимателен – ядоса се Яри-Мати впоследствие. – Научих си урока: трябва да натискаш непрекъснато, за да успееш.
Латвала спечели и Графшафт 2, а зад него Тиери Нювил (Ситроен) задържа четвъртото си място в генералното подреждане с концентрирано каране въпреки някои малки грешки. Дани Сордо (Мини) пък отново демонстрира прекрасен талант на асфалт и изпревари Мико Хирвонен с втория DS3 WRC. Финландецът вървеше малко по-добре следобед – успя да изгради ритъм, след като сутринта се бе престарал и това му се отрази крайно негативно.
От Танак (Форд) е седми, следван от Мадс Остберг (Форд), Крис Аткинсън (Мини), Себастиен Ожие (Шкода), Петер ван Меркщайн (Ситроен) и т.н.