Начало Рали Льоб продължава да води с малък аванс пред Хирвонен

Льоб продължава да води с малък аванс пред Хирвонен

38
0
Себастиен Льоб

Себастиен Льоб продължава да води с малък аванс пред съотборника си в Ситроен Мико Хирвонен в рали Аржентина. Французинът спечели първата от съботните отсечки, а съекипникът му взе следващите две преди обедния сервиз. В крайна сметка шампионът е на 2,1 сек пред Мико.

В началото на деня Льоб комбинира твърдите и по-меки гуми, за да върви максимално стабилно по променящото се като условия трасе. Пътищата бяха сухи, но на места все още имаше мокри петна. Това му донесе успех, но след това нямаше темпото на Хирвонен. Себастиен призна, че е допуснал грешки в стремежа си да е възможно най-бърз, както и че е излязъл от трасето, а след това едва не отпадна, след като удари скала.

Осмата отсечка наистина ми достави удоволствие – фантастична е с всички тези скокове – бе изявлението пък на Мико. – След това вървях малко неравно, защото бележките не бяха перфектни. Но мога да кажа, че деветия етап бе най-добрият, който съм правил в Аржентина.

Петер Солберг се върна в състезанието след вчерашните си инциденти по Рали 2 и вървеше много добре по трите отсечки преди сервиза.

– Днес трябва да рискувам и да търся скорост, за да стигна до точките – заяви норвежецът, който е 11-и в подреждането.

Шампионът за 2003 г. не бе доволен от бележките си за последните 10 км на 9-ия етап. Бе ги подготвил в дъжд и мъгла през седмицата и днес записките му се оказаха недостатъчно добри за различните условия на пътя.

Съекипникът му за този уикенд Дани Сордо пък позагуби увереността си във Фиеста-та, след като тя се оказа твърде нервна с комбинацията от твърди и меки гуми.

На някои места прескачам границата, на други съм прекалено бавен. Не е особено комфортно – заяви испанецът, но той продължава да върви трети в класирането.

След пилотите в топ 3 се подредиха Мадс Остберг, Насър Ал-Атиа, Мартин Прокоп, Андреас Микелсен, Себастиен Ожие, Арминдо Араужо, Тиери Нювил.

Предстоят втори преминавания на сутрешните отсечки и суперспециален етап с дължина малко повече от 6 км.