Яри-Мати Латвала (Форд) продължава да опитва да поддържа темпото на Себастиен Льоб, но до края на втория ден от рали Франция успя да свали едва 3 десети от секундата от аванса на пилота на Ситроен. Шампионът е на 29,7 сек пред финландския си съперник (30 сек на обедния сервиз).
– Не чувствам по-голямо напрежение, но и сега не е моментът да се отпускам. На такъв тип път губиш много, ако се разсееш за момент. Намирам се в ситуация, в която мога да си позволя да загубя малко време, но трябва да продължа да натискам, въпреки че авансът ми е добър. Яри-Мати е много бърз, предстоят още доста отсечки. Трябва да се запазят и концентрацията, и ритъма – заяви Льоб.
Латвала бе доволен, че скоростта му не е никак лоша в сравнение с тази на французина. Голямото изоставане при него дойде от излитане сутринта, а не толкова от загуба по етапите.
– Хубаво е, че все пак оказваме някакъв натиск, въпреки че сме твърде далеч от Себастиен – коментира Латвала. – Трябва да продължаваме в същия дух, защото колата върви страхотно. Ще трябва да поема повече рискове, но контролирани, не безмислени.
Мико Хирвонен (който е с лоша настинка) заяви, че иска да се бори за втората позиция, като той е на над 24 секунди зад Яри-Мати.
– Опитвам се да поддържам добър ритъм, да притискам съперника. Ако разликата не се увеличава, той не може да си позволи грешки, така че ние трябва да сме близо до него. Определено ще опитам да го изпреваря – заяви пилотът на Ситроен.
Четвърти вече е Мадс Остберг, а пети – Дани Сордо. Испанецът заяви, че не може да е по-бърз с Мини-то си и е на 4 сек зад норвежеца.
Тиери Нювил получи очакваното наказание за закъснение на контрола и към времето му бяха добавени 20 секунди. Това го прати назад в подреждането, където е шести и трябваше да наваксва загубите. Позициите от седма до десета се заемат от От Танак, Евгени Новиков, Крис Аткинсън и Мартин Прокоп.