Яри-Мати Латвала увеличи преднината си в рали Франция до 28 секунди пред съотборника си във Фолксваген Андреас Микелсен. Той започна деня с аванс от малко над 8 сек, спечели три поредни етапни победи и почти удвои разликата. След това продължи да върви с постоянно, силно темпо и е на път да вземе първи успех на асфалт във WRC кариерата си.
– Чувствам се добре в колата и нямам търпение за последния ден. Аз лично не се тревожа дали ще вали, но за зрителите би било добре да е слънчево – коментира финландецът.
Микелсен се съсредоточи върху втората позиция и няма намерение да гони Латвала. Той обясни, че за него е по-важно да пази мястото.
Крис Мийк допълва челната тройка. Британският пилот на Ситроен се установи стабилно на тази позиция, като времената му в етапите през целия ден бяха в топ 5. Крис не криеше задоволството си и допълни, че ще направи всичко възможно да се качи на подиума.
Битка за четвъртото място във Франция водят Дани Сордо (Хюндай) и съекипниците в М-Спорт Роберт Кубица и Мико Хирвонен.
– Направихме силен ден и е страхотно да водим толкова близка битка за четвъртото място с Роберт – каза Сордо. – Сега съм много по-уверен, тъй като се чувствам значително по-добре зад волана на i20 WRC. Направихме някои промени в настройките и видяхме подобрението в днешните отсечки.
Мадс Остберг (Ситроен) отиде седми, след като получи техническа повреда и наказание за закъснение. Зад него са Елфин Еванс (М-Спорт) и пилотите на Хюндай Бриан Буфие и Тиери Нювил.
– Имах проблеми с реглажите си днес, особено сутринта и не успях да адаптирам управлението си – призна белгиецът. – По време на сервиза направихме няколко промени, които се отразиха добре на колата, но може да се направи още доста прогрес.