Роберт Кубица е първият представител на Формула 1, който се изрази против регулируемите крила за 2011 година.
След среща в Канада отборите се съгласиха през следващия сезон пилотите да регулират задното си крило, когато са зад друга кола, така че да се стимулират изпреварванията.
„Мисля, че това би било доста вълнуващо“ – коментира председателят на ФОТА Мартин Уитмарш, подчертавайки, че пилотите няма да имат правото да ползват системата, за да защитават позициите си.
Техническият шеф на ФОТА Рос Браун добави: „Това ще бъде подобрен вариант на системата за обдухване, като една кола ще може да редуцира въздушното си съпротивление, за да атакува колата пред себе си.“
Кубица от Рено обаче коментира пред „Ауто Мотор унд Шпорт“, че състезанията през 2010 година са достатъчно вълнуващи и без това радикално решение: „Освен това защо хората едва сега забелязват, че изпреварванията са трудни?“
„Гледах първото си състезание от 1997 година и нямаше много изпреварвания тогава“ – добавя полякът.