Екипажът Крум Дончев и Петър Йорданов (Глобул рали тим) с Форд Фиеста R5 е лидер след първия ден на 33-ото рали Сливен – кръг от европейската купа и националния шампионат. Втори, на 16,9 сек. е тандемът Димитър Илиев и Янаки Янакиев (Виваком рали тим) с Шкода Фабия S2000. Трети но на огромната разлика от 2:17,0 е турчинът Фатих Кара с ФИАТ Пунто S2000.
Никак не е случайно твърдението, че който спечели етапът Стара река, печели и ралито. Днес Крум спечели и двете минавания на този етап. На първото намали аванса на Илиев, а при второто вече бе лидер и само доказа колко бърз може да бъде неговият нов автомобил Форд Фиеста R5. Очевидно Дончев вече се сработи с машината и започна да дава добри рзултати. Не си мислете, че Митко Илиев върнал газта или пък е допуснал грешки. Напротив, той каза, че кара на максимума, но това са възможностите на автомобила. Все пак утре предстоят още четири етапа и битката за побдата тепърва ще има да се решава.
На трета позиция вървеше шуменският екипаж дует Мартин Сурилов и Здравко Здравков (Стари столици) с Мицубиши Лансер Ево 9. На второто минаване на Молова гора обаче колата започна да прекъсва, работеше н 3 цилиндъра и това бе причината Мартин да спре. Предпочиташе да оправи колата и утре да продължи по системата Суперрали, отколкото да съсипе мотора. Така на трета позиция се изкачи Фатих Кара. Салюк и навигаторът му Евхен Чевоненко са 4-и на 3:12,5. Те пак вдигнаха пара, че съдиите им закрили часовника на Молова гора 1, та затова закъснял на старта. Той обаче така и не предостави запис от онборд камерата, та да се види дали наистина съдията пречи. Някои твърдят, че не са преценили малкото разстояние от часовата контрола до старта на скоростната отсечка и са закъснели със слагането на каските и системите HANS.
На 5-а позиция и първи при автомобилите с две задвижващи колела са Мирослав Авгелов – Петър Илиев (Мегапорт) с Рено Клио RS R3 Миро прави отлично и тактически правилно каране, но и той имаше инцидент и то при финала на Молова гора 2. Пилотът казва: Финиширах и с завъртях. От дясната страна останах бе дръжка на вратата и без огледало. Очевидно се разконцентрирах и сгреших.
На 6-а позиция е Георги Василев – Стефан Добрев (Булсим) с Мицубиши Лнсер Ево 8, а след него е тандемът на Октан рейсинг Антон Титов – Венцислав Мирчев със Ситроен DS3 R3T. Топ 10 допълват Дилян Станков – Младен Карчев (Булсим) със Ситроен Саксо, ебютантт в ралитата Христо Манолов и Ангел Башкехайов (Боила) с Мицубиши Лансер Ево 9 и гръкът Василис Каравасилис с Хонда Сивик.