След първия си прототип GTK, базиран на Mercedes-Benz SLK55, датският тунинг майстор Kleeman разкри подобрена версия, наречена D-SCK Concept. От ръководството на фирмата показаха няколко нови компютърни графики по време на автомобилното изложение в Дания. Освен това преговарят в момента с няколко автомобилни компании за производството на ограничена бройка от автомобили, базирани на последния прототип.
По принцип датският тунинг майстор е специализиран в развитието, дизайна и производството на определени елементи за оптимизиране на дизайна и на общото представяне на автомобила за модели на Mercedes, като придобиха доста популярност покрай прототипа си GTK Concept. Това купе бе създадено от Кристиан Бранд, като идеята, заложена в него, бе да покаже бъдещи технологии и стилистични тенденции, които могат евентуално да бъдат възприети от Kleeman в бъдещи свои модели. GTK е базиран на и без това доста спортния AMG SLK55, но само вратите, покривът и прозорците остават същите като в серийния модел.
Иначе освен това Kleeman са модифицирали доста и механичния пакет на колата, добавяйки свой уникален компресор, с който мощността на V8 двигателя на AMG да скочи на 540 к.с., а въртящият момент – на 700 Нм. Скоростната кутия 7G-Tronic от Mercedes остава същата, но инженерите са добавили и диференциал с ограничено приплъзване, който да предава въртящия момент към 20-инчовите колела.
Окончателният резултат е купе, което може да ускорява до 100 км/ч за 3.7 секунди и да достига електронно ограничената на 300 км/ч. Съответно за спирачната мощ отговаря новият спирачен пакет от Kleeman с осемточкови алуминиеви апаратчета с 380-милиметрови дискове отпред и по-малки четириточкови апаратчета с 345-милиметрови дискове отзад.
Kleeman твърдят, че GTK ще остане вероятно дизайнерска студия, но че някои от характеристиките му може да преминат в серийни проекти, които се разработват в момента.