Снощи в столичния клуб Грамофон пред журналисти и гости бе преставен новият KIA Sportage.
Sportage е съчетание от думите “sports”(спортен) и “portage”(превоз). Той е наследник на широко популярния модел KIA Sportage, представен през 1993 г., превърнал се в световен бестселър. Продажбите надхвърлят 559 000, от които 464 000 – за експорт.
Според вицепрезидента на КИА Моторс Корпорейшън, г-н Y.H.Kim, “Sportage е съвършено нов автомобил. Предвид изключително увеличилата се популярност на марката през последните няколко години и утвърдения имидж на КИА на световния пазар, решихме да запазим името на модела.”
Формата на представянето на автомобила беше много оригинална. Водещата Миленита на музикалния фон на DJ – ите КiNK, Kei и Sub ни разкри ОСОБЕНИТЕ БЕЛЕЗИ на модела:
Безопасен чар
Максимална сигурност (до 8 въздушни възглавници, ABS, EBD, ESP), комфорт и елегантен дизайн.
Широко скроен
Междуосово разстояние – 2630 мм, функционално вътрешно пространство, оригинални интериорни решения.
За всеки път
Точно поведение в градски и off-road условия, благодарение на електронноуправляемата система 4×4.
Новият Sportage продължава последните тенденции в развитието на класа малки SUV (Sport Utility Vehicle). Проектиран специално за западна Европа и северноамериканския пазар, новият компактен SUV предлага на взискателните потребители модерен дизайн и стил, дизелови двигатели с последно поколение на технологията Сommon rail и високо ниво на безопасност и сигурност.
Добрата шумоизолация в купето, осигуряваща максимален комфорт за пътуващите, многофункционалността на вътрешното пространство, както и оригиналните интериорни решения (бежов интериор, сив интериор и пакет “Premium brown” – тапицерия в комбинация текстил и естествена кожа) на Sportage също се добавят в “досието” от много предимства на автомобила.
С представянето на новия SUV, оборудван с 2.7 или 2.0 бензинов двигател и 2.0 дизелов мотор, абсолютният лидер на корейския пазар в сегмента КИА значително увеличи продажбите си и в световен мащаб.
– Световната премиера на КИА Sportage се състоя на автомобилното изложение в Париж през септември 2004г.
– КИА Sportage „пленява” участниците в тест драйв, проведен в Майорка, Испания, непосредствено след дебюта на модела. Над 300 журналисти от 24 страни отличават модела за модерен дизайн, мощни двигатели и точно управление в градски и off road условия.
– КИА Sportage “грабва” наградата Korea Industrial Design за оригинален и атрактивен дизайн през декември 2004г.
– КИА Sportage се предлага в американските автосалони от януари 2005.
– 80 журналисти участват в тест драйв на новия Спортидж в Сан Франциско, Калифорния. Моделът получава висока оценка за стилен интериор, функционално вътрешно пространство, спортно излъчване и дълъг списък от удобства към серийното оборудване на модела.
– КИА Sportage се предлага в България от началото на 2005 г. До момента в страната са продадени над 50 автомобила от модела.
– КИА очаква продажбите на новия Sportage в световен мащаб до края на 2005г. да надминат 160 000 броя
Специално за почитателите на New KIA Sportage е създаден диск със специалната компилация KIA Sportage Collection. Музиката е на DJ–ите КiNK, Kei и Sub. Компилацията е на Ясен Петров и със специалното участие на Петя Павлова, Rachel, Миленита и MO.
Дискът KIA Sportage Collection се разпространява строго промоционално в уникално лимитирано издание.