С годишен бюджет около 70 млн. евро Катерам продължава да принадлежи към най-малките отбори във Формула 1. Фирмата на тим шефа Тони Фернандес, AirAsia, пък е най-големият спонсор на екипа. Дори спонсорството на General Electric е свързано с голяма сделка с авиокомпанията. Компании като Dell и Intel пък са представени с миниатюрни лога, и приносът им в пари също е подобен.
Сега обаче на Спа, Фернандес, смята да представи нов спонсор.
„Привлякохме нов, голям спонсор и още за състезанието в Белгия логата му ще са върху колата ни“, обяснява малайзийския бизнесмен. „Това ще се случи в четвъртък, преди началото на уикенда.“
Въпреки това целта на отбора, да се печелят точки в повече състезания, за момента остава недостижима. За момента, след 11 от 20 състезания тандема Ковалайнен/Петров е записал едва две 13-и места.
„Все още не сме спечелили първата си точка през този сезон“, недоволен е Фернандес. „Трябва да работим здраво, ако искаме да се изкачим нагоре в класирането. Изоставането ни е под секунда, но въпреки това сме разочаровани от резултатите до момента, както вероятно и привържениците ни.
Не трябва да се забравя обаче, че преди 35 месеца тимът просто не съществуваше. Още от първия ден трябваше да се борим здраво, преживяхме два съдебни процеса заради Лотус и Форс Индия, които обаче спечелихме и постигнахме сериозен напредък на пистата, особено в сравнение с двата отбора, който влязоха във Формула 1 заедно с нас.“
Целта била бавно отбора да се присъедини към Торо Росо и останалите в средата на класирането, но след три години в падока все още това не е налице. Въпреки това преместването в бившата база на Ероуз в Лийфилд трябва да помогне.
„Не мога да подчертая достатъчно, колко важно бе това за нас. Инвестирахме голяма сума пари в това начинание, но то си струваше, защото ще е последното парченце от пъзела. Сега вече няма да имаме оправдания.“