Начало Автомобили Кампания на Мишлен “Зареди с въздух”

Кампания на Мишлен “Зареди с въздух”

32
0

Тридневна кампания проведе Мишлен под надслов “Зареди с въздух”, която приключи в края на миналата седмица. За това време шофьори от Варна, Пловдив и София имаха възможност да проверят гумите на автомобилите си и да научат от специалистите на Мишлен как най-добре да се грижат за тях през лятото.
Над 360 бяха проверените коли, като резултатите показаха, че повечето водачи вече полагат необходимите грижи за гумите си. В София само 2%, във Варна – 6%, а в Пловдив – 9% са били с опасно меки гуми.
– Нашите специалисти, които извършват подобни тестове в цяла Европа, бяха приятно изненадани от съобразителността и старанието на българските водачи на леки автомобили – заяви мениджърът продажби леки и лекотоварни гуми на Мишлен за България и Албания Димитър Спасов.