От Мерцедес официално потвърдиха, че Люис Хамилтън и Нико Розберг ще използват нови задвижващи системи за състезанието в Канада. След като използваха по една в първите шест състезания, сега в Монреал пилотите на отбора шампион ще се появят с нови агрегати, които обаче не са обновявани. Очаква се Мерцедес използват обновени задвижващи системи едва след лятната пауза, като все още не е ясно дали ще е за състезанието в Белгия или Италия. Така за оставащите четири надпревари до лятното прекъсване, Канада, Австрия, Великобритания и Унгария, пилотите на отбора ще ползват старата спецификация.
Така Мерцедес остават със седем токена за използване, докато Хонда и Ферари са изразходвали два и съответно три за надпреварата в Монреал.
„Ще имаме нови задвижващи системи за нашите пилоти за това състезание“, обяснява Пади Лоу. „Това ще са вторите агрегати за нашите състезатели. С първите направихме шест състезателни уикенда, невероятно постижение за екипа от Бриксуърт, като покритата дистанция е повече от 4000 км.
Предполагаме, че съперниците ни също ще имат нови задвижващи системи, които вероятно ще са доразвити, така че ще е интересно да се види съотношението на силите този уикенд.
Надпреварата в Канада е тежка за цялата кола, не само за двигателя и спирачките, така че ще концентрираме силите си да завършим с двата болида. Нещо, което не успяхме да постигнем миналата година.“