През следващата година Хюндай отново ще се завърне в Световния рали шампионат. За целта фирмата подготвя внимателно своята кола, базирана на модела i20, която вече направи първото си появяване. Освен това наскоро отборът се нанесе и в своята база в Алценау (Германия). Времето минава бързо и от екипа вече са се замислили за пилотите, които да се състезават за заводския отбор. Кой е карал колата при първото и появяване извън завода не бе разкрито. Единственото, което се разбра със сигурност е, че тест пилотът не е бил кореец. Според слуховете зад волана е бил финландецът Юхо Ханинен.
Според информация на Аутоспорт именно той ще бъде първият обявен пилот на екипа през юли. Ханинен се подвизаваше като заводски пилот на Шкода. Той участва с Fabia S2000 в Intercontinental Rallye Challenge (IRC) през 2010 г., а година по-късно стана световен шампион в този клас. След раздявала си с чехите, финландецът се опита да стане пилот на М-спорт.
Той взе участие в рали Монте Карло и рали Швеция, като в скандинавската страна постигна впечатляващо шесто място. От началото на февруари обаче той не е взимал участие в надпревари. Според последните информации той е на първо място в листата на Хюндай, където освен него своето място имат Крис Мийк и Пер-Гунар Андерсон, който през този уикенд ще вземе участие в рали Италия.
Хюндай ще проведе през август тест във Финландия, на който ще бъдат оценени качествата на местни пилоти. В списъка личат имената на Ханинен, Понтус Тидеманд и Ярко Никара. Ханинен е спряган и като пилот на Ситроен за родното му рали, защото французите търсят заместник на Халид Ал-Касими.