Hyundai Motor показа дизайна на новото поколение i20.
Новата версия на популярния модел на марката, който е позициониран в В-сегмента, е въплъщение на дизайнерската философия „Fluidic Sculpture 2.0”. Чертите му са изчистени, но излъчването е силно.
В предната част може да се види новата интерпретация на характерната решетка на Hyundai.
Новото поколение i20 е създадено в дизайнерския център на компанията в Европа, който се намира в Рюселсхайм (Германия). Световната премиера на модела ще е през октомври на автомобилното изложение в Париж (Франция).
Междувременно друг модел на бранда – новото поколение i10 – получи приза „Кола на годината” на наградите 2014 Car Dealer Power. Тези отличия се присъждат сред допитване между дилърите във Великобритания, които посочиха сред най-силните характеристики на автомобила външния му вид, качеството на изработка, добрата цена, гаранцията.
– Новото поколение i10 е изключително важен модел за бизнеса ни и играе съществена роля в работата ни. i10 е най-добре продаваният модел на Hyundai във Великобритания от 2009 г. насам и новото му поколение продължава тази тенденция. От представянето на колата през януари сме реализирали 12 170 броя и за нас е радостно, че потребителите я оценяват – както съществуващите, така и новите – коментираха от Hyundai UK.