Немското автомобилно списание Auto Bild и независимата консултантска компания Schwacke GmbH за втора поредна година връчиха титлата „Value Champion“ в категорията за електро автомобили на Hyundai IONIQ Electric. Присъждана в 13 категории, наградата е признание за автомобилите в Германия с най-стабилна пазарна остатъчна стойност.
Тази година Auto Bild и Schwacke провеждат програмата за автомобили с най-стабилна стойност „Value Champion“за 15-и път. Наградите са базирани на прогнозираната остатъчна стойност след 4 години при годишен пробег от 10 000 км. Както и през 2017 година, Hyundai IONIQ Electric спечели в категорията за електрически автомобили с най-висока остатъчна стойност в класа си: 58,61%.
„Особено горди сме, че нашият Hyundai IONIQ Electric триумфира с наградата „Value Champion“ за втора поредна година“ – коментира Андреас-Кристоф Хофман, вицепрезидент Маркетинг и продукти в Hyundai Motor Europe. „Тези поредни успехи са резултат на реални данни за пазара и демонстрират качеството на продукцията на Hyundai в областта на електрическите автомобили. Гамата на IONIQ продължава да привлича нови клиенти към марката благодарение на конкурентните динамични показатели, иновативната екологична технология и високата стойност на гаранцията.“
5-годишната гаранция на IONIQ без ограничение за километрите е изключително удобна за клиентите, като включва 5-годишна пътна помощ, както и ежегодни технически инспекции. За високоволтовата батерия на IONIQ марката осигурява гаранция от 8 години или 200 000 км пробег. Това важи за всички автомобили, закупени от оторизираните представителства на Hyundai.
Hyundai IONIQ е първият автомобил в света, който се предлага с три различни електрически системи – Hybrid, Plug-in и Electric – с което правят възможността за екологично придвижване достъпна за всички. IONIQ е част от глобалната стратегия за устойчивост на Hyundai, включваща планирано пускане на 18 нови еко-автомобила до 2025 година, сред които осем хибрида, четири plug-in хибрида, пет електрически модела и един електро автомобил с горивни клетки.