Honda CR-V е най-продаваният SUV за периода януари-март 2014 г. Цифрите, предоставени от консултантите за световния автомобилен пазар Focus2Move, показват глобални продажби на CR-V през тримесечието от 165 017 броя (161 837бр. за същия период през 2013 г.).
Класацията „Топ 50 на най-продаваните автомобили” извежда CR-V на номер 10 в общите продажби и номер 1 при SUV-овете. Допълнителните анализи показват сходен успех и през второто тримесечие, където CR-V остава най-популярният SUV и през май 2014 на номер 8 от месечния чарт с продадени 63 241 броя. Общо от тази моделна година CR-V регистрира към края на май 286 685 продадени броя.
Голяма част от успеха на CR-V на глобалната сцена може да се отдаде на оригиналната концепция на автомобила, която той продължава да следва от самото си създаване – оптимален баланс между ефективност и поведение на пътя, практичност, многообразие и безопасност на един SUV.
Продажбите на CR-V в Европа поеха нагоре през последните месеци благодарение на нововъведението в двигателите 1.6 i-DTEC, част от проекта Earth Dream Technology, който покрива нарастващите изисквания за намалени вредни емисии на дизеловите двигатели и оформилия се тренд за SUV-ове с предно задвижване. Последните вече заемат повече от една четвърт от европейския C-SUV пазар.
Новият CR-V с двигател 1.6 i-DTEC едновременно дава отлично пътно поведение (300Nm и 120PS), нисък разход на гориво (4.5L/100km) и емисии на въглероден двуокис от само 119g/km. Комбинацията на олекотен двигател и предно задвижване означава, че CR-V 1.6 i-DTEC е по-лек с 116kg в сравнение с модела 2.2 i-DTEC. Това от своя страна осигурява по-голяма стабилност на пътя и завидна пъргавина. Стилът остава същия – уверената визия на четвъртото поколение CR-V, с впечатляваща практичност и обем на багажното пространство от 1648 литра.
Новият двигател на Honda – 1.6 литра i-DTEC – е с алуминиев блок и алуминиева цилиндрова глава и е значително по-лек от 2.2 литровия i-DTEC двигател. Всички отделни компоненти на двигателя също са оптимизирани, за да се намали тяхното тегло и размер като част от иновативната технология. Дебелината на стените между цилиндрите е сведена до 8мм (от 9мм при 2.2 литровия i-DTEC). Това е изключително постижение при разработването на дизелови мотори. В допълнение са използвани и по-леки материали за изработката на буталата и биелите. Двигателят 1.6 i-DTEC се вгражда в последното поколение CR-V, Civic Tourer и Civic хечбек.