Американският производител Harley-Davidson идва в България. Първото представителство в страната и откриването на новия шоурум ще бъде на 17 май. Както при всички дилъри по света, това е независим бизнес, собственост на местен предприемач, който лично инвестира и управлява дейността.
Новото представителство ще предостави на всеки възможността да разберете всичко за Harley- Davidson. Независимо дали става дума за закупуване на мотоциклети Harley или тестдрайв на нов модел, местното представителство ще се стреми да предлага изключително обслужване на клиентите на Harley-Davidson в региона. Клиентите в България вече ще имат възможността да персонализират всяка част от техния мотоциклет Harley- Davidson. В шоурума ще могат да бъдат открити и всички мърчандайз продукти на Harley- Davidson, както и облеклото за мотоциклетисти и фенове на марката.
Пикът на официалното откриване на новото представителство ще бъде организирания безплатен тестдрайв, който ще се проведе на адреса на представителството: бул. „Ботевградско шосе“ 348 на 17-18 май 2014 от 10.00 часа до 19.00 ч. Всички мотористи ще могат да избират сред 23 мотоциклета на Harley- Davidson от 2014г., включително моделите RUSMORE Touring. Резервации могат да бъдат направени на: http://www.harley-davidson-sofia.bg или на телефон:+359 2 945 22 55 .
Успешни представителства на Harley- Davidson вече съществуват в Румъния, Гърция, Сърбия и Хърватия и са под юрисдикцията на офиса на Harley- Davidson, отговарящ за Югоизточна Европа (SEE), който е със седалище в Атина и е част от региона „Европа, Средния Изток и Африка“ (EMEA).
Една от основните цели на офиса на ЮИЕ е да се разширява и да подкрепя бизнеса на HD в региона, който включва откриване на представителства на нови пазари. Като пазар, България има добър потенциал за икономически растеж и българите имат страст към американските марки и първокласни продукти, което прави страната естествен избор за разширяване на регионалния бизнес на HD .
В региона продажбите за първата четвърт на 2014 са се повишили с 8,2%, благодарение на повишаването на продажбите на основния за марката европейски пазар до 8.8% и на инвестициите в развиващите се пазари в Eвропа, Близкия Изток и Африка, които са се повишили с 5.6%. Развиващите се пазари в рамките на нашия регион продължават да растат (за първата четвърт до 5.6%), което се отразява на инвестициите в нашата дистрибуторска мрежа.