Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Хамилтън първи и след втората тренировка в Канада

Хамилтън първи и след втората тренировка в Канада

23
0
2012,Люис Хамилтън,Макларън

Люис Хамилтън даде най-добро време и във втората свободна тренировка от петъчния ден от Гран при на Канада. Зад пилотът на Макларън този път се наредиха двете коли на Ферари, като Фернандо Алонсо за пореден път бе пред своя съотборник Фелипе Маса. Четвърти пък остана световният шампион Себастиян Фетел от екипа на Ред Бул.

Между двете сесии валя дъжд, но трасето все пак бързо изсъхна. Отражението обаче бе върху температурата на въздуха, която падна още и това неминуемо повлия и на тази на асфалта. В резултат на това всички пилоти изпитваха трудности да загреят своите гуми. Разликите между супер меките и меките гуми пък бяха минимални и като износване, и като време.

В екипа на Ферари и двамата пилоти решиха да използват новата изпускателна система и това явно даде положителни резултати, ако се съди от крайния резултат.

Подобно бе и положението в Уилямс, където и на двамата пилоти бе сложено новото задно крило. В средата на сесията обаче Бруно Сена бе първият пилот, който през тази година се разби в стената на шампионите. Този инцидент доведе до кратко спиране на сесията. Колите на сър Франк явно изпитват трудности на това трасе, след като в крайна сметка пилотите му завършиха сесията на 13-о и 17-о място.

В Макларън пък поправяха колата на Бътън дълго време и световният шампион за 2009 г. излезе на пистата едва в последните 20 минути. Англичанинът се оплака, че съединителят му приплъзва и след като колата бе тотално разглобена се установи теч на масло във скоростната кутия. Малкото време за Бътън до края не бе особено ползотворно заради сериозния трафик, но все пак той успя да постигне девети резултат.

В Ред Бул работеха върху баланса на колата с големи количества гориво в големи серии от обиколки. Фетел все пак даде четвърти резултат, а работата на Уебър бе повлияна от проблеми с работата на системата DRS, които обаче бяха отстранени.

Смятаните едва ли не за фаворити пилоти на Мерцедес завършиха седми (Шумахер) и десети (Розберг). Работата и на двамата бе насочена най-вече към състезанието, като и те както всички останали изпитваха трудности да загреят оптимално гумите.