Люис Хамилтън и Себастиан Фетел трябваше бързо да решат неочакван проблем с каските си. И двамата бяха със специален дизайн за Гран при на САЩ, който обаче предизвика проблеми.
Шлемът на Хамилтън бе с изписани в задната част инициали H.A.M. Това на жаргон означава „Hard as a motherfucker” (от англ. – твърд като копеле), а точно преди надпреварата в Остин пилотите бяха помолени да внимават с езика си. От ФИА разпратиха специално писмо до екипите след инцидентите с Кими Райконен (Лотус) и Фетел на подиума в Абу Даби.
При това положение изписаното на каската на Хамилтън бе прието като прекалено провокативно и набързо бе скрито. Говорител на Макларън заяви, че всичко е извършено по взаимно съгласие.
– Сложихме червено тиксо върху надписа – добави Питър Бъргър от Arai.
При Фетел ситуацията бе по-различна. Той е известен с факта, че спира да използва определен дизайн, ако е спечелил състезание с него. За Съркюит ъф ди Америкас каската му е боядисана така, като че ли е направена от дърво. В горната й част обаче е изписано „Gives you wings” (от англ. – дава ти криле). Това е слоганът на енергийната напитка Ред Бул, а на пилотите и отборите е забранено да използват рекламни послания точно на това място.
При него Arai първоначално използваха черно тиксо, но малко по-късно намериха такова, което да наподобява като дизайн останалата част от шлема, за да няма твърде рязка граница.
С това недоразуменията на Съркюит ъф ди Америкас обаче съвсем не се изчерпаха. Губернаторът на Тексас Рик Пери бе сред гостите тези дни в Ред Бул. При срещата си с шефа на екипа Кристиан Хорнер, той погледна суичера на англичанина пред себе и поздрави:
– Радвам се да се запознаем, Пепе.
Явно Пери реши, че логото на Pepe Jeans в горния ляв ъгъл е името на домакина му…