Босът на екипа на Хаас – Джийн Хаас, заяви, че не би искал да наема повече т. н. „платени“ пилоти, като предпочита да печели средства от силно представяне на пистата и точки в шампионата.
Миналата година Хаас бяха взели Естебан Гутиерес, подкрепян от мексикански спонсори, който не спечели нито една точка и не допринесе особено за доброто представяне на тима. Този сезон отборът реши да го замени с Кевин Магнусен.
В интервю американецът заяви, че не може да си позволи съвсем да забрави за концепцията „платен пилот“, но се надява да е достатъчно независим, за да я избягва.
„Не можем да го отпишем напълно, но не е особено добър бизнес модел, каза Хаас. – Не е тайна, че да имаш кола на стартовата решетка във Формула 1 струва 60 милиона долара. И ако някой, не говоря само Ферари, ти дава пилот и ти плаща 5 или 6 милиона, остава 55 милионен дефицит.
Мисля, че гледната ни точка винаги е била, че трябва да изкарваме точки и така да печелим пари. Това е бизнес моделът ни и Ферари го уважават. Базирайки се на това обаче, ако намирам някакво взаимно споразумение, сигурно бихме били отворени към нещо.“