Хюндай промени програмата си за 2015 г. и ще изкара по-голямата част от световния рали шампионат с Тиери Нювил, Дани Сордо и Хейдън Падън, като освен това от рали Швеция нататък отборът ще участва във всички стартове с по три автомобила.
Това означава, че екипът се отказва от ротацията на пилоти. Миналата година освен Падън и Сордо зад волана на i20 WRC сядаха още Юхо Ханинен, Крис Аткинсън и Бриан Буфие.
За рали Монте Карло екипът от Алценау регистрира два екипажа. Промяната влиза в сила от втория кръг.
– Миналия сезон видяхме колко положително е да имаш три автомобила във WRC надпреварите и помага за по-бързото развитие на i20 WRC – заяви шефът на отбора Мишел Нандан. – Смятам, че Тиери, Дани и Хейдън са чудесна комбинация за Швеция. Те не са специалисти на настилката там, но в миналото са доказвали, че могат да имат постоянно представяне там. Сигурен съм, че можем да очакваме интересно темпо от тях. Тиери и Дани направиха тест през декември специално за шведската надпревара, който им помогна да намерят добри настройки. Знаем колко трудно е ралито и искаме да сме колкото се може по-подготвени.
Тренировките бяха в средата на последния месец от 2014 г. Нювил и Сордо изкараха по два дни в колата. Падън ще проведе еднодневен тест в седмицата преди самото състезание, докато белгиецът и испанецът ще си разделят по половин ден зад волана. Тримата ще са основните пилоти на Хюндай и те ще бъдат заявявани за участие във WRC кръговете. Възможни са промени, но посоката на развитие на екипа е окуражаваща, тъй като през 2014-та Тиери бе титуляр, а всички останали всъщност нямаха време да свикнат с колата. При някои състезатели се получаваше така, че повече от половин година не караха и след това трябваше за броени дни да си върнат рутина, която иначе се надгражда месеци наред.