Надеждите на Тойота да наваксат изоставането си от квалификацията за Гран при на Китай не се оправдаха днес на много мократа писта до Шанхай. Тимо Глок се добра до две точки след много трудно състезание, което започна от питлейна, тъй като в противен случай трябваше да се подреди 19-и на грида. Немският пилот направи доста изпреварвания, но се наложи да се сменя носът на Тойота-та му след удар, причинил повреди. При спирането заради катастрофата екипът дозареди колата на Глок така, че да не му се налага да спира до финала.
– В крайна сметка спечелих точки, стартирайки от питлейна, така че трябва да сме доволни и на това. Беше наистина много трудно състезание, особено в началото. Когато си в дъното на колоната, така и така не виждаш нищо, караш на сляпо. Наваксах някоя и друга позиция, но счупих предното си крило, когато се подпряхме с Ник [Хайдфелд]. Не прецених добре къде трябва да спра и го ударих отзад. Това наложи да изтеглим питстопа ми пет-шест обиколки по-рано от предвиденото. След това бях доста бърз и настигнах Кими [Райконен], зад когото останах блокиран. Не виждах къде има вода по пистата, затова трябваше да карам малко по-кротко, особено на местата, където може да се изпреварва. Накрая обаче го задминах и завърших седми – обясни германецът.
Ярно Трули от своя страна стартира от далеч по-добрата шеста позиция на стартовата решетка. Италианецът обаче се оказа първият пилот, отпаднал от надпреварата, след като Роберт Кубица го удари.
– Условията бяха много трудни, имаше много вода и аквапланинг. Стартът ми бе добър зад колата за сигурност, както и темпото в първите обиколки. По-късно обаче имах проблеми с прилепянето, скоростта просто я нямаше и колкото повече време минаваше, толкова по-зле ставаше. В 17-я тур усетих силен удар отзад и загубих задното си крило. Успях да стигна до боксовете, но не и да продължа. Темпото ми от вчера обаче показва, че сме близо до челото на колоната, така че се надявам на по-добър в късмет следващия уикенд – каза Трули.