Ник Фрай подчерта, че закупуването на тима на Браун GP от Мерцедес по никакъв начин не трябва да се разглежда като предпоставка за значително увеличаване на заплащането на членовете на екипа, включително и на пилотите.
Говори се, че световният шампион Дженсън Бътън търси двойно по-високо заплащане през 2010 година, като се предполага, че той може да го намери в Макларън. От една страна, Браун GP не са склонни да плащат много по-висока заплата, а същевременно се говори, че Мерцедес може да поискат изцяло германска пилотска двойка в отбора.
Фрай обаче разкри пред „Мирър“, че все още има преговори с Бътън: „С Рос искаме Дженсън да остане в нашия отбор. Той е нашият основен приоритет. Още от началото искахме той да кара за нас догодина; имаме дълга история, особено аз и Дженсън – ние бяхме достатъчно лоялни с него, спечелихме титла и искаме да продължим.“
Бътън се надява да получава 6 милиона лири годишно, което е половината от това, което печелят например Кими Райконен, Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън. Въпреки това Фрай подчертава, че отборът не планира да харчи безцелно: „Можем само да платим определена сума, която е разумна за настоящите обстоятелства. Само защото Мерцедес ни купиха, не означава, че ще харчим пари като невидели. Правим нещата доста по-ефективно от повечето отбори, затова и Мерцедес ни харесват – ако променим това, то ние ще променим това, което са купили.“
„… Според мен ние направихме предложение към Бътън, което е достатъчно щедро.“