Форс Индия се притесняват от напредъка на Заубер – шефът на екипа Виджай Маля заяви, че екипът му трябва да подобри представянето си, за да удържи настъплението на швейцарския отбор в класирането при конструкторите.
Тимът от Силвърстоун започна силно сезона. В първите осем старта Форс Индия не взеха точки единствено във втория кръг – в Малайзия. От Гран при на Германия досега обаче активът е общо 3 точки (2 в Белгия и 1 в Сингапур).
При Заубер ситуацията е обърната. До надпреварата на пистата Спа-Франкоршамп екипът от Хинвил имаше 7 точки, а за последните четири старта от шампионата спечели 38. В класирането при конструкторите те са с 45 пункта и изостават на 17 от Форс Индия.
– Заубер вършат много добра работа напоследък. В страхотна форма са и се възползват от всички възможности, които им се предоставят. Ще водим истинска битка в последните четири надпревари. Ние трябва да направим крачка напред, за да ги задържим, защото те се класират добре в квалификацията и имат силно състезателно темпо – заяви Маля преди домашния старт на тима си.
Предстоящата Гран при на Индия е особено важна за отбора. Пол ди Реста отбеляза, че надпреварата на пистата до Ню Делхи е сериозно събитие за целия тим. Той и съотборникът му вече са в града, където участват в различни мероприятия.
– Идваме в Индия няколко пъти в годината и ентусиазмът на феновете се увеличава. Конфигурацията на трасето е една от най-добрите от новото поколение писти. За мен първи сектор е забележителен. В останалата част има и други предизвикателства. В Япония не взехме точки, но записахме напредък с настройките на колата, така че през предстоящия уикенд целта ще е топ 10 – допълни шотландецът.
Според Адриан Сутил спечелването на точки ще е трудно, но и той ще се бори за това заедно с екипа си.
– В последните стартове имахме грижи с баланса и постоянното поведение на колата. Но научихме много и се надявам това да ни даде посока, както и увереност. Пистата изисква стабилност и добра предна част. Има някои характеристики, които са подобни на тези в Корея – дълги, плавни завои във втори и трети сектор, където аеропритискането е важно. Ще трябва да намерим добър баланс, за да използваме тези черти на трасето – обясни Сутил.