Екипът на Форс Индия за втори път взе четвърто място в последните три надпревари и очевидно е в подем, демонстрирайки страхотна скорост на писта. Това е и причината за оптимизма, царящ в отбора от Силвърстоун, който се надява да продължи в същия дух и в предстоящата Гран при на Япония. Тимът все още не се е отказал да гони Заубер в класирането при конструкторите – изоставането му е 25 точки спрямо съперниците от Хинвил, които понастоящем заемат шеста позиция в подреждането.
– Все още помня ситуацията от 2010 г., когато Уилямс ни изпревариха с 1 точка в последното състезание, така че нищо не е приключило! – бе категоричен Виджай Маля. – Все още се надявам, че ще настигнем Заубер. Един подиум би ни помогнал да заличим аванса им. Това зависи, разбира се, и от факта колко силни ще са съперниците ни в оставащите шест старта, но ние определено вървим чудесно в момента. Представянето ни е доста постоянно на различни типове писти и това ме кара да съм оптимист.
Нико Хюлкенберг призна, че не помни кой знае какво от първата си надпревара на Сузука от 2010 г., тъй като тогава бе изваден от състезанието в катастрофа още преди първия завой.
– Това определено е едно от любимите ми трасета: невероятно трудно, технично и е нужен добър баланс, за да направиш тур като хората. Трябва ти и приличен ритъм, защото един объркан завой съсипва цялата обиколка – обясни немският пилот.
Пол ди Реста от своя страна определи четвъртото си място в Сингапур като най-добрия резултат в кариерата си във Формула 1 досега. Той смята, че в последния старт отборът е научил много за това как да извлече максимума от колата си.
– Целта ни сега е да повторим това представяне и демонстрираното в последните обиколки на предишното състезание – продължи шотландецът. – Сузука е истински тест за автомобила. Не е лесно да се справиш там, тъй като има страшно много изисквания – колата да е достатъчно повратлива, за да сменя бързо посоката, аеропритискане за високоскоростните завои и т.н. Износването на гумите е високо и трябва да се вземе предвид за надпреварата.