Шефовете на Формула Е преговарят за финални състезания в серията за този сезон през август и септември в Азия. Програмата, която готвят, започва с надпревара в Саня (Китай) в края на август. След това са планирани Сеул (Южна Корея) и Джакарта (Индонезия) през септември. Кризата в тази част на света постепенно преминава. Пистите в Китай една след друга отварят врати и до края на август и през септември провеждането на състезания може и да бъде далеч по-добра опция от Европа и Северна Америка.
Макар да няма официална отмяна всички са наясно, че предстоящите според редовния календар надпревари в Берлин, Ню Йорк и Лондон (предвидени за месеците юни-юли) няма да се проведат. Тези в Рим и Париж бяха отложени, но е малко вероятно да бъдат организирани.
Веднага след евентуалния финал на първенството може да се състоят тестове на пистата Донингтън парк във Великобритания за следващия седми сезон. В тях ще бъдат изпитани новите болиди 2GEN EVO. Тестът ще замени предвидените за пистата Рикардо Тормо изпитания във Валенсия. Испания е сред най-силно засегнатите от пандемията страни.
По този начин по-късно през декември ще може редовно да стартира следващият сезон във Формула Е в Саудитска Арабия, както си е по план
Шампионатът за надпревари с електрически автомобили успя да проведе 5 състезания от началото на сезона през декември 2019. Лидер в генералното класиране е Антонио Феликс да Коща от тима на Techeetah, които ползват техника от Ауди.
Окончателните промени трябва да бъдат приети от Световния моторспорт съвет на ФИА през юни.
Spectacular! We can barely tell the difference between this and the real thing! ?? https://t.co/ZtXEfMzdUj
— ABB Formula E (@FIAFormulaE) April 6, 2020