Международната автомобилна федерация (ФИА) започна разследване по случая в Гран при на Сингапур при прибирането на колата за сигурност. Тогава се оказа, че още има маршал на трасето, който спринтирайки се прибра зад предпазните мантинели секунди преди колите да минат през мястото. Той е бил изпратен да премахне останки по трасето, но липса на добра комуникация явно го е оставила твърде дълго на трасето или апелът той да почисти въпросното място е дошъл твърде късно.
Излизането на сейфтикара бе предизвикано от катастрофата на Нико Хюлкенберг след старта, когато той се удари в Сайнц, опитвайки се да мине между него и Верстапен, и се удари в предпазната стена на старт-финалната права. Колата се прибра само след 2 обиколки и в 3-ия тур надпреварата бе подновена. Според информация от ФИА процедурата при сейфтикар е била спазена като на 3 пъти било потвърдено, че няма хора по трасето. Затова трябва да се установи откъде е дошло объркването.
Самият Нико Розберг призна, че е трябвало да намали малко скоростта, виждайки маршала. „Мисля, че както ние не очаквахме рестарта да дойде толкова внезапно, така и той не очакваше, каза пилотът на Мерцедес. – Той се отмести от пътя точно на време, което е добре. Не беше приятно преживяване, приближавайки го с 300 км.ч Със сигурност загубих време.“