Себастиян Фетел постигна пета поредна победа след като триумфира в Япония. Пилотът на Ред Бул направи нова крачка към четвъртата си титла, която остава под въпрос само на теория. На второ място завърши неговият съотборник Марк Уебър, докато последното място на подиума бе заето от Ромен Грожан.
Фернандо Алонсо се класира четвърти пред бъдещия си съотборник във Ферари, Кими Райконен. Нико Хюлкенберг след ново силно състезание за Заубер завърши шести, а останалите места в точките бяха за Естебен Гутиерес (Заубер), Нико Розберг (Мерцедес), Дженсън Бътън (Макларън) и Фелипе Маса (Ферари).
Състезанието започна при очаквано по-ниски температури, като тази на въздуха бе 22 градуса, а асфалта бе загрят до 30 градуса.
С чудесен старт Ромен Грожан успя да излезе начело в първия завой пред Марк Уебър. Отзад Фетел бе трети пред Розберг, като докато Хамилтън загуби доста позиции след вероятно докосване с трикратния световен шампион. Германецът дори предположи, че има поражения по предното крило, но от питлейна му обясниха, че всичко според данните е наред. След случилото се обаче Хамилтън бе принуден да смени гуми в бокса и излезе на последна позиция.
Отзад Фелипе Маса бе пети, а шести бе неговият съотборник Фернандо Алонсо шести. Проблемите за Хамилтън продължаваха, като въпреки че смени своите медиум гуми с твърди, колата му изглежда бе пострадала по-сериозно от контакта си с Фетел и бе пределно нестабилна.
Фетел също имаше проблеми и в шестата обиколка за малко не допусна грешка в първи завой, след което от бокса му съобщиха да заеме две секунди разлика от своя съотборник Уебър, за да щади гумите.
Същите инструкции получи и австралиеца, който се мъчеше да си върне водачеството от Ромен Грожан.
Състезанието за Хамилтън пък бе отписано тотално, след като той влезе в питлейна и бе прибран в бокса. Неговият съотборник Нико Розберг допусна грешка в 9-ата обиколка, но за негов късмет успя да остане пред пилотите на Ферари.
Марк Уебър и Фелипе Маса бяха първите пилоти от топ 6, който направи редовно спиране в бокса в 11-ия тур.
В 12-ата обиколка през бокса минаха също така водача Грожан и четвъртия Розберг. Французинът успя да се върне на пистата отново пред Уебър.
Розберг пък за малко не се удари със Серхио Перес в питлейна, а заради опасното му пускане бе наказан с минаване през питлейна.
Себастиян Фетел влезе в бокса в 14-ия тур. Германецът се върна на пистата отново на трета позиция зад Грожан и Уебър, разликата между които бе 1,9 сек. Зад него пък бяха Даниел Рикиардо (Торо Росо), Нико Хюлкенберг (Заубер), Фелипе Маса и Фернандо Алонсо. В 20-ата обиколка Хюлкенберг успя да изпревари Рикиардо и да излезе на четвърта позиция.
Фернандо Алонсо също успя да изпревари австралиецът след като преди това се бе справил без особени проблеми с Маса. Състезанието за Розберг пък след наказанието с преминаването през питлейна бе решено. Пилотът на Мерцедес излезе десети, но скоро успя да вземе една позиция, изпреварвайки Бътън на завоя 130 R.
Марк Уебър направи второ спиране в 25-ата обиколка, което означаваше, че ще прави три спирания за смяна на гуми. Австралиецът излезе трети пред Хюлкенберг и зад Фетел, който пък със свободна писта пред себе си направи най-бърза обиколка.
Розберг пък продължаваше да си пробива място напред след като изпревари Сутил отново на скоростния 130 R. Ромен Грожан пък влезе в бокса в 29-ия тур. Той излезе зад двамата пилоти на Ред Бул, които щяха да спират по още веднъж в бокса, Фетел за втори, а Уебър за трети път.
Алонсо и Розберг направиха вторите си спирания в 30-ата обиколка.
Фетел водеше с 11 секунди пред Уебър, който пък имаше аванс от 9 секунди пред Грожан. Маса пък бе превишил скоростта при второто си влизане в бокса и получи наказание с преминаване през питлейна.
Хюлкенберг отново бе пред Фернандо Алонсо и се движеше четвърти.
В 38-ата обиколка Фетел направи второ спиране в бокса, Уебър поведе. Фетел излезе зад Грожан, но го изпревари без особени проблеми на старт-финалната права в 41-ия тур. Така състезанието изглеждаше решено в полза на Фетел, който само трябваше да изчака съотборника му да влезе в бокса, за да поведе отново.
Много интересна бе борбата и за четвъртото място. Фернандо Алонсо се опитваше да се справи с Хюлкенберг, докато Райконен бе шести. Бътън бе седми, но след последното си спиране загуби тази позиция от Естебан Гутиерес. Маса, Перес и Розберг пък заемаха останалите места в топ 10.
В 43-ата обиколка Уебър направи третото си спиране и излезе трети. Фернандо Алонсо пък най-накрая се справи с Хюлкенберг и зае четвърта позиция. Борбата между Розберг и Перес пък приключи след лек контакт между двамата, при който Перес се прибра в бокса със спукана гума, а Розберг помоли хората от питлейна да проверят целостта на предното му крило.
Уебър се опиташе да постави Грожан под напрежение, но в продължение на няколко обиколки все не успяваше да го изпревари въпреки опитаната в 49-ата обиколка атака. Двамата обаче навлязоха в трафик и обиколка преди края успя да мине пред съперника си, което на практика означаваше двойна победа за Ред Бул. Грожан бе трети, следван от Алонсо, Райконен, Хюлкенберг. Седми бе Естебан Гутиерес, който успя да удържи Нико Розберг зад себе си. Бътън и Маса пък заеха последните места в точките.
Така след този кръг от шампионата Фетел вече води с 90 точки пред втория Фернандо Алонсо и със 120 пред Кими Райконен. Ред Бул пък е със 148 точки пред Ферари, а Мерцедес са с 20 точки зад Скудерията на трето място.