Себастиян Фетел успя да постигне най-добро време във втората свободна тренировка на пистата Йеонгам. Пилотът на Ред Бул успя да изпревари с едва 0,032 сек своя съотборник Марк Уебър. Двамата успяха да изпреварят пилотите на Ферари и Макларън, Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън, с малко над 0,3 сек. Пета и шеста позиция заеха Шумахер (Мерцедес) и Маса (Ферари).
Втората свободна тренировка в петъчния ден започна без никакви приготовления. Пилотите излязоха на пистата и веднага започнаха своята работа в търсене на перфектния баланс между скоростния първи сектор, втория изпълнен с дълги бързи завои и спънатия трети.
След първата серия от обиколки Себастиян Фетел поведе след като бе направил седем тура със своя Ред Бул. Времето му бе по-добро от това постигнато от най-доброто постигнато от Люис Хамилтън в първата сесия – 1:39.794 мин. Втори бе Фелипе Маса, който изоставаше на по-малко от 0,1 сек от водача.
Около половин час след началото на сесията се появиха и първите пилоти с гуми супер софт. Серхио Перес бе един от тях, но скоро пилотът на Заубер трябваше да прекрати опитите си след като спря на завои 12 с предполагаем проблем в електрониката.
Фетел и Уебър също сложиха супер софт след като рейс инженерът на световния шампион му докладва, че са събрани достатъчно данни с по-твърдата смес. Двамата пилоти от екипа на Кристиян Хорнер успяха да подобрят времената си с приблизително 0,5 сек. и застанаха начело на колоната, разделяни от едва 0,032 сек. Следваха ги Фернандо Алонсо, Дженсън Бътън, Михаел Шумахер и Фелипе Маса.
Бразилският пилот на Ферари имаше интересна програма, като след серия със супер софт гумите той отново се върна към софт, за да види разликите в баланса между двата типа с различно количество гориво.
Марк Уебър от своя страна пък след постигната бърза обиколка се върна на пистата с голямо количество гориво, за да изпробва издръжливостта на по-мекия комплект гуми. Подобна тактика около 20 минути преди края на сесията избра и Фернандо Алонсо.
Въпреки повредата на Перес колата му бе прибрана бързо в бокса и дори се появи шанс мексиканецът отново да се появи на пистата.
Останалите пилоти пък продължаваха подготовката си за състезанието, като с много гориво и супер софт гуми Дженсън Бътън изглеждаше най-бързия на пистата, следван от Алонсо и Фетел, но тези данни оставаха съмнителни заради вероятно различните количества гориво.
Инциденти на пистата почти липсваха като единствено Люис Хамилтън се отчете с две излитания на първи завой след като предните му гуми блокираха при спиране. Подобни проблеми имаше и Фелипе Маса.
В края на тренировката пилотите продължиха да работят предимно върху подготовката за състезанието и сериозни размествания в класирането не настъпиха.