Себастиан Фетел с Ред Бул бе най-бърз и във втората тренировка преди неделната Гран при на Унгария във Формула 1. Германецът бе с почти половин секунда по-бърз от Фернандо Алонсо с Ферари и своя съотборник Марк Уебър. Австралиецът обаче видимо караше по-спокойно и в дълга серия от обиколки с меките гуми, с които бяха постигнати добрите времана след обяд. След него остана Фелипе Маса с второто Ферари, а после се подредиха останалите пилоти с обиколки по-слаби с над 1 сек. от времето на Фетел. Пръв сред тях бе руснакът Витали Петров с Рено.
Втората тренировка започна след инспекция на първите завои и състоянието на пистата и бордюрите от страна на Чарли Уайтинг и комисарите. Петров откри тренировката с топ време и ново задно крило. Опитът му започна при чудесно време и температура на пистата 31 градуса.
Люис Хамилтън бе много по-активен отколкото сутринта и още в първите минути започна с трето време зад Петров и Хюлкенберг от 1:24,144 мин. Дженсън Бътън също излезе на пистата веднага, след като двамата направиха по едно излизане по-малко сутринта и имаха и с по 6-7 обиколки по-малко от съперниците си. На пистата имаше трафик от пилоти, но Бътън доближи Петров до 4 десети и записа 1:22,856 мин. Хамилтън бе с 1:22,859!
Само 10 минути след началото и Алонсо започна първа серия за втората тренировка и отново бе с новото предно крило на Ферари, ползвано на Силвърстоун и Германия. Крис Дайър бе подхвърлил на унгарски журналисти, че можели да се върнат към предишния модел, но заради характеристиките на пистата, а не заради съмненията, че крилото се огъва повече от допустимото към пистата.
Алонсо поведе само след 3 обиколки, като записа 1:21,826, с което подобри времето на Хамилтън от последния, седми тур в първата серия, което бе 1:22,373 мин. Бътън бе малко по-бърз в края на първата си серия – 1:22,226 мин. Маса на свой ред бе много близо и направи най-добър трети сектор. Стана втори, но Алонсо бе още по-бърз и стигна до 1:21,743 мин.и 1:21,504 мин.
15 минути след началото на пистата отново излязоха Фетел и Уебър. След две три добри обиколки с твърдите гуми Уебър на свой ред поведе с 1:21,046 мин, с 0,458 по-добра обиколка от Алонсо. Фетел пък стана втори с 0,271 сек по-добро темпо от Алонсо. В края на излизането си Маса изпревари съотборника си. Уебър обаче слезе под 1:21, на обиколка, а Фетел бе с половин секунда по-бърз от бразилеца и се доближи на 40 хилядни до съотборника си и след още един тур поведе с 1:20,733 сек.
Както и сутринта Себ бе по-бърз в заключетелтите турове на серията си от Марк . Времената на пилотите на Макларън в тези първи серии вече бяха подобрени с 1,5 сек!
Около 30 мин. след началото Себастиен Буеми бе първият пилот, който постави меки гуми върху колата си и започнаха сериите и с тях и тово трябваше напълно да оформи очакванията за утре и неделя.
Бътън и Хамилтън обаче започнаха първо вторите си серии с комплекта твърди гуми за след обяд, но отново бяха далеч от темпото на „Биковете“ и с тяхното темпо бяха Петров, Хюлкенберг и Барикело.
Малко преди средата на тренировката Уебър направи още едно кратко излизане с ползванити гуми. Същото направиха и пилотите на Ферари. Уебър дори направи рекордно преминаване на първи сектор, но едва удържа колата на 8-9 завой и като цяло темпото бе по-ниско. След още няколко тура обаче бе най-бърз – 1:20,601 мин.
Като загря своите гуми пък Алонсо пак бе по-бърз от Маса, но на 0,7 сек от Уебър. Все пак вдигна още малко скоростта, стигайки до 0,4 от австралиеца. Розберг записа пето време след като имаше проблеми с вибрации в първите си турове. Лиуци направи добра серия от турове след като сутринта на мястото му бе Пол ди Ресто, чиито гуми тимът обърка и бе глобен с 5000 евро.
Петров също бе сред пилотите, които рано сложиха единствения си комплект меки гуми и с тях в първия си тур обаче бе на почти 1 сек. от Уебър. Във втората си обоколка обаче руснакът бе с рекорден първи сектор, и стана четвърти на 0,594 мин.
С меките гуми Хюлкенберг бе пък на 1 сек. Хамилтън с меките гуми се доближи на свой ред на 0,707 мин и зае пета позиция зад Петров. Маса също бе над 0,8 сек, но се доближи на 0,5 и зае пак четвърта позиция. Алонсо все пак даде топ време в първи сектор, но загуби доста във втория и оставаше трети на 0,411 мин.
В същото време и Уебър сложи меките гуми и ведната свали границата до 1:20,597 мин. Фетел бе още по-бърз – 1:20,087 мин. В края на серията си Алонсо обаче се доближи до това време на 0,497 и изпревари Уебър! Условията станаха още по-добри в последните 20 минути, но пилотите пробваха в тях вече издръжривостта и темпото си в по-дълги серии. Почти всички останаха с меките гуми.