Себастиан Фетел и Ред Бул приключиха предсрочно втория ден тестове. Причината бе проблем в батерията на задвижващата система на Рено.
Четирикратният световен шампион направи едва 8 обиколки днес на пистата Херес. Вчера той имаше само 3 и 11-те тура бяха често бяха определяни като „шокиращ старт” за подготовката на отбора от Милтън Кийнс и немския пилот. Причината за забавянето във вторник бе неправилно монтирани пружини около задните амортисьори. Днес пък бе решено работата да бъде прекратена, за да се даде възможност на Рено да намерят решение на проблема за последните два дни от теста.
Самият Фетел отмени ангажиментите си за следобед, включващи и медия брифинг и си тръгна. В четвъртък и петък по програма зад волана на RB10 трябва да е Даниел Рикиардо.
Торо Росо, които този сезон също са с Рено, не успяха да изведат кола на пистата до 3 следобед. Проблемът и при тях, и при Катерам (Маркус Ериксон все пак успя да завърти няколко тура) бе свързан с ERS-а. Общо трите отбора имат едва 16 обиколки (два часа преди края на деня).
Подобно развитие на тестовете за екипите може да доведе до сериозни главоболия, заяви на Херес техническият директор на Торо Росо Джеймс Кий.
– Ако в края на втория ден имаш направени само няколко обиколки, започваш да се тревожиш. До края на тренировките на Херес трябва да сме наясно какво и защо става, за да започнем тези в Бахрейн в някаква прилична форма. Горе-долу в рамките на тези две серии предсезонни проби трябва да разрешим голяма част от проблемите – допълни той.